فیلتر




تارا

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448
روکش صندلی تارا اتوماتیک طرح آوین روکش صندلی تارا اتوماتیک طرح آوین

روکش صندلی تارا اتوماتیک طرح آوین

(5) | (امتیاز این محصول)
3,200,000 تومان
روکش صندلی تارا طرح افرا روکش صندلی تارا طرح افرا

روکش صندلی تارا طرح افرا

(4) | (امتیاز این محصول)
ناموجود
روکش صندلی تارا طرح هیوا روکش صندلی تارا طرح هیوا

روکش صندلی تارا طرح هیوا

(5) | (امتیاز این محصول)
ناموجود
روکش صندلی تارا طرح رایا روکش صندلی تارا طرح رایا

روکش صندلی تارا طرح رایا

(5) | (امتیاز این محصول)
ناموجود
روکش صندلی تارا طرح دنا روکش صندلی تارا طرح دنا

روکش صندلی تارا طرح دنا

(5) | (امتیاز این محصول)
ناموجود

خرید روکش صندلی تارا

روکش های فابریک که اغلب پارچه ای هستند توسط سازنده ی خودرو طراحی و دوخته می شود. این روکش ها به صندلی خودرو دوخته می شود به طوری که قابل شستشو و جدا سازی نیست و یک طرح و شکل است. نام دیگر این روکش ها تودوزی می باشد که مورد علاقه بیشتر مردم است. روکش های متفرقه توسط شرکت سازنده ی خودرو تولید نمی شود بلکه توسط خود خریدار به صورت آزاد در بازار تهیه می شود. این روکش ها در طرح ها و رنگ ها و جنس های مختلفی وجود دارد .

بهترین روکش صندلی تارا

روکش صندلی تارا با طرح های افرا و هیوا با بهترین مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید شده است ، طرح افرا دقیقا همان پارچه اصلی و فابریک کارخانه می باشد و مشتریانی که تمایل دارند روکش دوم آنها مطابق فابریک و اصلی باشد می توانند طرح افرا را انتخاب نمایند . روکش صندلی تارا طرح هیوا از نوع مخمل بوده و به رنگ مشکی و از لحاظ تودوزی و تریم کاملا مشکی و با کمربند و رودری خودرو تارا مناسب و یکسان می باشد  روکش صندلی تارا طرح آوین این طرح مناسب خودرو های تارا اتوماتیک می باشد این خودرو در قسمت صندلی جلو دارای ایربگ جانبی می باشد . جنس این روکش صندلی ترکیبی از چرم و پارچه می باشد و مطابق تودوزی اصلی این خودرو می باشد .

قیمت روکش صندلی تارا

روکش صندلی هایکو با تولید طرح های فوق با توجه به کیفیت پارچه و چرم قیمت های متنوعی دارد .تمامی محصولات هایکو دارای دو عدد بالشتک پشت گردنی داخل بسته بندی کارتن می باشد . هایکو خدمات نصب در شهر تهران را دارا می باشد و مشتریانی که تمایل دارند از خدمات نصب در محل هایکو استفاده نمایند می توانند در فرآیند خرید از سایت گزینه نصب را انتخاب فرمایند .