فیلتر






سمند ال ایکس

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448
روکش صندلی سمند طرح سپنتا (صندلی جدید) روکش صندلی سمند طرح سپنتا (صندلی جدید)

روکش صندلی سمند طرح سپنتا (صندلی جدید)

(5) | (امتیاز این محصول)
2,700,000 تومان
روکش صندلی سمند طرح رسام (صندلی قدیم) روکش صندلی سمند طرح رسام (صندلی قدیم)

روکش صندلی سمند طرح رسام (صندلی قدیم)

(5) | (امتیاز این محصول)
2,600,000 تومان
روکش صندلی سمند طرح رسام (صندلی جدید) روکش صندلی سمند طرح رسام (صندلی جدید)

روکش صندلی سمند طرح رسام (صندلی جدید)

(5) | (امتیاز این محصول)
2,600,000 تومان
روکش صندلی سمند طرح دنا (صندلی جدید) روکش صندلی سمند طرح دنا (صندلی جدید)

روکش صندلی سمند طرح دنا (صندلی جدید)

(5) | (امتیاز این محصول)
2,600,000 تومان
روکش صندلی سمند طرح آرا (صندلی جدید) روکش صندلی سمند طرح آرا (صندلی جدید)

روکش صندلی سمند طرح آرا (صندلی جدید)

(5) | (امتیاز این محصول)
2,600,000 تومان

خرید روکش صندلی سمند ال ایکس

از مهم ترین ویژگی های روکش های پارچه ای صندلی هایکو این است که تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارند و خریدار در انتخاب خود از حق انتخاب بالایی برخوردار است. معمولا نشستن بر روی روکش های صندلی هایکو که اکثرا پارچه ای هستند راحت تر بوده و سبب تعریق نمیشوند.انتخاب روکش صندلی پارچه ای ماشین اصولا هزینه کمتری برای شما در بر خواهد داشت. روکش صندلی هایکو با تجهیزات به روز بکار رفته در خودروسازی تولید میشود و بالاترین کیفیت دوخت با الگوی مناسب و با بهترین قیمت نسبت به نمونه های موجود در بازار را ارائه میدهد.

بهترین قیمت روکش صندلی سمند 

شرکت هایکو با به کارگیری مجرب ترین نیروی انسانی, خود را متعهد می‌داند تا با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و دوختی زیبا و مستحکم, محصولاتی در شان مشتریان عزیز خود تولید کند و با احترام به سلایق تمام مشتریان و با حفظ کیفیت, روکش هایی متنوع و با قیمتهای مختلف را  در بازار عرضه کند.

یکی از روش های خرید که امروزه بسیار مورد استقبال کاربران حوزه اینترنت قرار گرفته است بحث خرید آنلاین است. از طرفی محصولی مانند روکش صندلی خودرو به دلیل تنوع رنگ و طرح بالا و گسترده قابلیت موجود بودن در تمامی فروشگاه های سطح شهر را ندارد و به همین دلیل افراد جهت خرید روکش صندلی متناسب با سلیقه خود به فروشگاه های آنلاین روی می آورند تا بتوانند با تنوع رنگ و طرح بالاتری اقدام به خرید نمایند. روکش صندلی سمند LX با پارچه اصلی و فابریک  از جمله روکش هایی است که دارای رنگ بندی و طرح های بسیار متنوعی می باشد. در فروشگاه هایکو سعی شده است تا طیف وسیعی از انواع روکش صندلی مناسب برای سمند LX پوشش داده شود تا کاربران بتوانند به رنگ و طرح مورد نظر خود دستیابند.

روکش صندلی هایکو دارای نصابان حرفه ای بوده و با کمترین هزینه نسبت به فروشگاههای دیگر اقدام به نصب روکش صندلی در درب منزل یا محل کار مشتری می نماید