ویدئو آموزش نصب روکش صندلی پارس

ویدئو آموزش نصب روکش صندلی پارس
مشتریانی که بصورت آنلاین روکش صندلی خرید می کنند آیا می توانند روکش خودشان را نصب کنند؟ چگونه می توانند اینکار را انجام دهند ؟؟؟؟؟؟ آیا تخصص خاصی نیاز هست !!!!!

آموزش نصب روکش صندلی پارس 

اگر بگوییم که پژو پارس متنوع‌ترین خودرو تولید داخل است، اغراق نکرده‌ایم، به دلیل اینکه از سال ۱۳۷۹ تا کنون، ۱۱ مدل از این خودرو با پیشرانه‌ها، آپشن‌ها و گیربکس‌های مختلف روانه بازار کشور شده است. سطح آپشن‌های پژو پرشیا در سال‌های اخیر بهتر شده و مدل‌های جدید آن به کروز کنترل، دوربین عقب و نمایشگر لمسی مجهز شده‌اند.

روکش صندلی هایکو با تولید روکش صندلی فابریک محصولات ایران خودرو توانسته جایگاه خوبی در بین تولیدکنندگان روکش صندلی در ایران قرار گیرد

پژو پارس در طول دو دهه‌ای که روی خط تولید ایران خودرو قرار دارد، ظاهر خود را حفظ کرده و با این حال، همچنان یکی از خودروهای پرفروش بازار کشور است.

برعکس طراحی ظاهری، در سال‌های اخیر تغییراتی روی طراحی داخلی پژو پارس انجام شد که می‌توان به طرح جدید داشبورد ، غربیلک فرمان، کیلومترشمار و رودری‌ها اشاره کرد. طراحی داشبورد جدید پژو پارس نسبت به گذشته بهتر شده و غربیلک فرمان و کیلومترشمار نیز هماهنگ با داشبورد عوض شده‌اند. اما کیفیت ساخت کابین جدید جالب نبوده و در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر که از مواد نرم ساخته می‌شد، کم‌کیفیت‌تر شده است.

تزئینات داخلی پژو پارس با صندلی جدید نسبت به تولیدات قبل ظاهر بهتری داشته است رودری های خودرو پارس از نوع جنس مخمل بوده که با روکش صندلی آن یکسان می باشد . مشتریانی که بصورت آنلاین روکش صندلی خرید می کنند آیا می توانند روکش خودشان را نصب کنند؟ چگونه می توانند اینکار را انجام دهند ؟؟؟؟؟؟ آیا تخصص خاصی نیاز هست !!!!! و یا مشتریانی که به کارهای فنی علاقه زیادی دارند و تمایل دارند نصب روکش خودرو شخصی خودشان را تجربه کنند .

نصب روکش صندلی نیاز به تخصص خاصی نیست و فقط کافیست کمی وقت و حوصله به خرج داد .

مراحل نصب روکش صندلی پارس

1- نصب نشمین گاه سمت شاگرد

ابتدا باید قطعه مورد نظر روی صندلی قرار دهید و کش های انتهایی روکش کفی را از بین نشیمنگاه و تکیه گاه به سمت زیر صندلی هدایت کنید ، سپس پارچه کناری این قطعه را از قاب بغل تنظیمات صندلی به زیر صندلی فشار دهید و در انتها کش هایی در قسمت زیر صندلی هدایت شده به فنر های زیر صندلی گره می زنید.

2- نصب تکیه گاه جلو پارس سمت شاگرد

پشتی روکش صندلی جلو را بصورت نصف برگردان می کنیم و روی صندلی جلو می کشید و کش ها را از شیار بین پشتی و کفی صندلی جلو به زیر صندلی هدایت می کنید

و با کف دست از بالا به پایین صندلی بطوریکه دوخت روکش صندلی اول و دوم تقریبا منطبق شود و در آخر تمامی کش ها را به فنر زیر صندلی گره می زنید .

3- نصب زیرسری جلو پارس

نصب این قطعه مانند دیگر قطعات می باشد بطوریکه روکش زیرسری را روی صندلی زیرسری می کشید و با چسب زبر و نرمی که روی روکش تعبیه شده می چسبانید.

4- نصب نشمین گاه سمت راننده

تمامی مراحل نصب صندلی سمت راننده و شاگرد مطابق هم می باشند.

5- نصب تکیه گاه جلو سمت راننده

تمامی مراحل نصب صندلی سمت راننده و شاگرد مطابق هم می باشند.

6-نصب نشیمنگاه عقب پارس

ابتدا صندلی نشیمنگاه عقب را از جلوی قسمت مرکزی صندلی به سمت بالا کشیده مطابق فیلم باز کرده و به بیرون انتقال دهید و روکش را روی صندلی عقب قرار داده  و در آخر کش ها را بصورت موازی به همدیگر گره و در انتها بند قیطان را از دو طرف کشیده و به همدگیر متصل می کنید .

7-نصب تکیه گاه عقب پارس

ابتدا با آچار شماره 13 دو عدد پیچ نصب شده به صندلی را باز کرده و صندلی را از دو طرف به سمت بالا هدایت می کنید ، در حین باز کردن صندلی کنسول وسط صندلی روی بدنه خودرو نصب می باشد و نیازی به باز کردن آن نیست .

روکش را روی صندلی قرار داده و کش ها را بصورت موازی به یکدیگر گره می زنید و پس از نصب صندلی روی بدنه خودرو از بالا به پایین نصب کنید به طوری که دو عدد خار که در قسمت سمت چپ و راست بدنه خودرو وجود دارد سر جای خود قرار دهید و پیچ ها را دوباره به بدنه خودرو نصب کنید .

امیدوارم تا اینجا توانسته باشیم نحوه نصب روکش صندلی پارس را به شما مشتریان محترم آموزش دهیم .

درصورت داشتن هر گونه سوال و یا مشکلات در خصوص نصب می توانید از طریق منابع ذیل با ما در ارتباط باشید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی روکش صندلی هایکو www.hyco.ir روکش صندلی مورد نظر خود را انتخاب و از خدمات نصب در شهر تهران برخوردار شوید .

روکش صندلی هایکو دارای کادری مجرب و نصابان حرفه ای می باشد که روکش صندلی خودروی شما را در محل کار و یا منزل نصب می نمایند.

همچنین برای مشاهده ی تمامی طرح ها و رنگ های روکش صندلی پارس در فروشگاه هایکو  اینجا کلیک کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید از طریق منابع زیر با ما در تماس باشید

تلفن ثابت : 42703-021 – 88073593-021

موبایل : 09052692313

تلگرام : ارتباط با امور مشتریان 09052692313

ارسال اس ام اس : ۱۰۰۰۴۲۷۰۳

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد