ویدئو آموزش نصب روکش صندلی پژو 207

ویدئو آموزش نصب روکش صندلی  پژو 207
آموزش نصب روکش صندلی پژو 207 به تفکیک قطعات و مشتریانی که بصورت آنلاین خرید می کنند بدون نیاز به دانش خاصی براحتی می توانند روکش صندلی را نصب نمایند

آموزش نصب روکش صندلی پژو 207 

نصب روکش صندلی خودرو به‌صورت اصولی هرچند در ابتدا برای افراد مبتدی کاری سخت به‌نظر می‌رسد؛ اما با آموزش‌هایی که در ادامه مقاله آورده شده است می‌توان به‌راحتی آن را انجام داد. این آموزش‌ها برای اغلب مدل‌های خودرو قابل انجام هستند. توجه داشته باشید که با آموختن نصب روکش صندلی خودرو، می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمایید و با هر بار شست‌وشو یا تعویض روکش، مجبور به پرداخت دستمزد نشوید. در واقع این آموزش شما را به خودکفایی در این زمینه می‌رساند! با این حال مراقبت از هر آنچه در دست دارید جهت کثیف نشدن صندلی و روکش صندلی ماشینتان امری مهم است که در نظافت و مراقبت از آن، حائز اهمیت است.

آموزش نصب روکش صندلی پژو 207 نشیمن صندلی جلو سمت راننده

اولین قطعه ای که در روکش صندلی خودرو ابتدا نصب می گردد نشیمنگاه صندلی جلو یا کفی صندلی جلو می باشد . ابتدا این قطعه را روی صندلی قرار می دهیم و با عقب و جلو کردن کف دست بطوریکه تقریبا دوخت های روکش اول و دوم روی هم منطبق باشند سپس تمامی کش ها را به زیر صندلی هدایت می کنید و با صبر و حوصله کش ها را به زیر صندلی گره می زنید .

آموزش نصب روکش صندلی پژو 207 تکیه گاه صندلی جلو سمت راننده

ابتدا پشتی را روی صندلی قرار داده و با فشار دست روی روکش را روی صندلی مونتاژ کنید و تمامی کش ها را به زیر صندلی هدایت کنید و با دقت بیشتر با کف دست قسمت های پایینی روکش را مونتاژ و در پایان با یک وسیله تیز قسمت بوش زیر سری را برش دهید .

آموزش نصب روکش صندلی پژو 207 نشیمن صندلی جلو سمت شاگرد

مراحل نصب این قطعه با سمت راننده تفاوتی ندارد و مطابق شرح فوق عمل نمایید .

آموزش نصب روکش صندلی پژو 207 تکیه گاه صندلی جلو سمت شاگرد

مراحل نصب این قطعه با سمت راننده تفاوتی ندارد و مطابق شرح فوق عمل نمایید .

آموزش نصب زیرسری جلو پژو 207 

نصب این قطعه کار بسیار سختی نمی باشد و فقط کافیه روکش زیرسری را روی صندلی قرار داده و مونتاژ و در پایان چسب زیرسری را نصب نمائید .

آموزش نصب نشیمن صندلی عقب پژو 207 

ابتدا نشیمن صندلی را از بدنه خودرو براحتی جدا نمایید که شامل دو قسمت می باشد یکی بزگتر و دیگری کوچکتر می باشد .  سپس روکش نشمین را روی صندلی قرارداده و براحتی کش ها را بصورت موازی به یکدیگر گره بزنید . در پایان کار صندلی روی بدنه خودرو نصب نمایید.

آموزش نصب تکیه گاه عقب پژو 207

برای نصب این قطعه ابتدا با آچار شماره 16 مهره کمربند ایمنی را از بدنه خودرو جدا کنید سپس اهرم تکیه گاه عقب را کشیده تا صندلی از بدنه خودرو جدا شود . 

روکش تکیه گاه به دو قسمت بزرگتر و کوچکتر تقسیم شده است . ابتدا با پیچ گوشتی شش پر قطعه پلاستیکی بالای کمربند ایمنی را باز کنید و روکش تکیه گاه را روی صندلی قرار داده و کمربند ایمنی را از قسمتی که برش داده شده رد می کنید و با چسبی که در انتهای روکش دوخته شده روکش را نصب می نمایید و در آخر پیچ شش پر و مهره کمربند ایمنی را می بندید و جای بوش زیرسری عقب و اهرم جدا کننده تکیه گاه را برش دهید.

قطعه کوچکتر تکیه گاه عقب نیز براحتی روی صندلی مونتاژ کنید و در پایان جای بوش زیرسری و اهرم جدا کننده تکیه گاه را برش دهید .

آموزش نصب زیرسری عقب پژو 207 

نصب این قطعه مطابق زیرسری جلو می باشد و براحتی مونتاژ می گردد .

امیدوارم تا اینجا توانسته باشیم نحوه نصب روکش صندلی پژو 207 را به شما مشتریان محترم آموزش دهیم .

درصورت داشتن هر گونه سوال و یا مشکلات در خصوص نصب می توانید از طریق منابع ذیل با ما در ارتباط باشید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی روکش صندلی هایکو www.hyco.ir روکش صندلی مورد نظر خود را انتخاب و از خدمات نصب در شهر تهران برخوردار شوید .

روکش صندلی هایکو دارای کادری مجرب و نصابان حرفه ای می باشد که روکش صندلی خودروی شما را در محل کار و یا منزل نصب می نمایند.

همچنین برای مشاهده ی تمامی طرح ها و رنگ های روکش صندلی پزو 207 در فروشگاه هایکو  اینجا کلیک کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید از طریق منابع زیر با ما در تماس باشید

تلفن ثابت : 42703-021 – 88073593-021

موبایل : 09052692313

تلگرام : ارتباط با امور مشتریان 09052692313

ارسال اس ام اس : ۱۰۰۰۴۲۷۰۳

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد