خرید روکش صندلی چرم

خرید روکش صندلی چرم
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دستگاههای صنعتی به روز ، تولید چرم راحتر شده و کمتر از چرم طبیعی استفاده می نمایند . باتوجه به اینکه چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی قیمت بالایی دارد اکثر تولیدکنندگان از چرم مصنوعی در محصولات خود استفاده می نمایند .

چرم مصنوعی و انواع آن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دستگاههای صنعتی به روز ، تولید چرم راحتر شده و کمتر از چرم طبیعی استفاده می نمایند . باتوجه به اینکه چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی قیمت بالایی دارد  اکثر تولیدکنندگان از چرم مصنوعی در محصولات خود استفاده می نمایند .

چرم مصنوعی در بازار با توجه به کاربری و مصرف آن انواع مختلفی دارد که در صنایع کیف ، کفش ، پوشاک و ... استفاده می گردد در اینجا می خواهیم در خصوص چرم مصنوعی PU و چرم مصنوعی PVC توضیح کوتاهی ارائه دهیم :

چرم مصنوعی PU یا پلی اورتان : این نوع چرم از خانواده چرم های مصنوعی است که از ترکیبات مواد پلیمری با پلی اورتان تولید میشود و شباهت بالایی به چرم طبیعی دارد. این چرم قیمت بسیار ارزانی نسبت به نوع طبیعی دارد. از دیگر خصوصیات این چرم میتوان به تنوع پذیری در رنگ های مختلف اشاره نمود و به راحتی میتوان طرح های مختلفی روی آن ایجاد کرد تا مورد پسند مشتریان قرار گیرد.

چرم مصنوعی پلی وینیل کلراید  PVC : این نوع چرم نسب به چرم PU ضعیف تر می باشد و با یک پوشش ساده پلاستکی روی پارچه تثبیت شده است و از لحاظ کیفی و قیمتی بسیار پایین تر می باشد .

روکش صندلی چرم

اکثر تولید کنندگان خودرو در جهان برای خودروهای لوکس خود از چرم طبیعی و مصنوعی استفاده می نمایند . روکش صندلی های چرم با رنگ ها و طرح های متنوع هارمونی خاصی به فضای داخلی خودرو اضافه می نمایند . با نصب روکش صندلی چرم باعث افزایش و بهبود فضای داخلی خودرو بدون اینکه هزینه زیادی پرداخت نمایید .

خرید روکش صندلی پژو 206 چرم

با توضیحاتی که در بالا به آن اشاره کردیم چرم مصنوعی PU کیفیتی به نسبت بالاتر از چرم مصنوعی PVC دارد . روکش صندلی هایکو با تولید روکش صندلی چرم و پارچه پژو 206 و 207 با چرم PU و دوخت زیبا روی چرم ، ظاهری متناسب با فضای داخلی خودرو 206 و 207 نموده است . نوع چرم بکار رفته در این روکش صندلی در برابر نوشیدنی ها و خرده غذاها مقاومت بالایی دارند و براحتی با دستمال و یا ابر تمیز می گردند .

باتوجه به ظاهر زیبای چرم متأسفانه در تابستان گرم می شود و در زمستان سرد است . روکش چرم طبیعی دارای مقاومت و ثبات بالایی نسبت به چرم مصنوعی دارد و همچنین قیمت روکش چرم مصنوعی نسبت به پارچه بالاتر می باشد .

فضای داخلی خودرو جذاب ترین قسمتهای خودرو می باشد که صاحب هر خودرو بعد از رنگ ماشین  به آن اهمیت زیادی می دهد . در واقع فضای داخلی خودرو بر ارزش آن می افزاید . اگر می خواهید جلوه ای زیبا و منحصر به فرد به فضای داخلی ماشینتون بدید پیشنهاد می کنیم از طرح های روکش صندلی در وب سایت هایکو دیدن فرمایید . روکش صندلی هایکو با ارائه طرح های مختلف چرم با رنگ های مشکی ، مارون ، زرشکی و سرمه ای فضای خاص و سبک منحصر به فردی را بازسازی می نماید و خودرو 206 شما را به خودرویی لوکس و مدرن تبدیل می کند .

خدمات نصب روکش صندلی در محل کار یا منزل مشتری

حتما برای انتخاب و خرید روکش صندلی دارای دغدغه های زیادی هستید. کارشناسان روکش صندلی هایکو به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت دریافت نمائید .

روکش صندلی هایکو در شهر تهران خدمات نصب در محل را برای مصرف کننده ایجاد نموده بطوریکه پس از انتخاب روکش صندلی از سایت هایکو می توانید از خدمات نصب توسط تیم هایکو بهره مند شوید و نیازی نیست دوباره به فروشگاههای سطح شهر در ترافیک تهران بیرون بروید و روکش صندلی را نصب نمایید . روکش صندلی هایکو با نصابان حرفه ای روکش صندلی خودرو شما را در محل کار و یا منزلتان نصب می نماید.

خرید روکش صندلی هایکو

کافی است با مراجعه به سایت www.hyco.ir و جست و جوی خودرو خود با تمامی طرح ها و مدل های متنوع روکش صندلی مناسب با خودرو خود آشنا شده و با یک کلیک خرید خود را نهایی کنید تا طی 48 ساعت آینده روکش بر صندلی خودرو شما نصب شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید از طریق منابع زیر با ما در تماس باشید.

تلفن ثابت : ۴۲۷۰۳-۰۲۱ – ۸۸۰۷۳۵۹۳-۰۲۱

موبایل : 09052692313

تلگرام : ارتباط با امور مشتریان 09052692313

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد