فروشگاه اینترنتی روکش صندلی هایکو تجربه خوب خرید روکش صندلی

فروشگاه اینترنتی روکش صندلی هایکو تجربه خوب خرید روکش صندلی
فروشگاه اینترنتی روکش صندلی هایکو یکی از فروشگاههای اینترنتی کشور می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان خود دارد . در فروشگاه هایکو سعی گردیده تمام مزیت های ممکن شامل خرید با بهترین قیمت ، دسترسی به تنوع کاملی از روک

خرید اینترنتی روکش صندلی خودرو 

فروشگاه اینترنتی روکش صندلی هایکو یکی از فروشگاههای اینترنتی کشور می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان خود دارد . در فروشگاه هایکو سعی گردیده تمام مزیت های ممکن شامل خرید با بهترین قیمت ، دسترسی به تنوع کاملی از روکش صندلی ها ، تحویل سریع و بموقع ، خدمات قبل و پس از فروش و ... برای مشتریان فراهم گردد تا آنان با آرامش خیال خرید آنلاین خود را انجام داده و سفارش های خود را در حداقل زمان ممکن در منزل یا محل کار خود تحویل گیرند .

خرید آنلاین روکش صندلی خوب یا بد ؟ مسئله این است

عنوان می شود که فروشگاههای ایننترنتی قابل اعتماد نیستند و پس از خرید ، در صورتیکه با مشکلی مواجه شوید دست شما به جایی نمی رسد ؟ آیا این موضوع صحت دارد ؟

فروشگاه اینترنتی روکش صندلی هایکو بر خلاف فروشگاههای سطح شهر یک برند معتبر است . یک برند معتبر به دلیل ارزشی که برای برند خود قائل است تحت هیچ شرایطی ، اعتبار خود را برای منافع جزئی زیرسوال نمی برد . در حالیکه فروشگاههای سطح شهر فاقد برند و نام شناخته شده بوده و ممکن است امروز باشند و روز دیگری نباشند .

دسترسی همیشگی فروشگاه اینترنتی روکش صندلی هایکو

مشتریان محترم بجای مراجعه حضوری در این ترافیک شلوغ و هوای آلوده می توانند از طریق مراجعه به وب سایت هایکو در 365 روز سال ، 7 روز هفته ، 24 ساعت شبانه روز بدون محدودیت جغرافیایی هر زمانی که راحتر هستند خرید خود را انجام دهند .

فروشگاه اینترنتی روکش صندلی برای کسب مجوز فعالیت خود از مراکز ذیصلاح مانند مرکز توسعه و تجارت الکترونیک وزارت صنعت ، معدن و تجارت نماد اعتماد الکترونیکی دریافت نموده است و این اطمینان را به مشتری می دهد با خیالی راحت خریدی امن داشته باشد . ما با سه روش تلفن ثابت ، تلفن همراه و ایمیل که در داخل سایت درج شده با شما در ارتباط و پاسخگو هستیم لذا شما کافی است با عضویت در وب سایت هایکو در کمترین زمان سفارش خود را به ثبت برسانید .

مزیت رقابتی روکش صندلی هایکو با دیگر فروشگاهها

از دیگر مزیت های رقابتی فروشگاه اینترنتی روکش صندلی هایکو با دیگر فروشگاهها این است که آن دسته از مشتریان تهرانی که جهت انتخاب طرح روکش صندلی خود مردد هستند ، هایکو این امکان را به مشتری می دهد که 2 طرح را بصورت تلفنی به کارشناسان هایکو اطلاع دهند و تیم نصب هایکو هر دو طرح را برای مشتری ارسال می کنند.

روکش صندلی هایکو با ارائه مستقیم و بدون واسطه یکی از عوامل موثر در قیمت های پایین تر نسبت به دیگر فروشگاهها می باشد . تمامی روکش صندلی ها دارای 6 ماه گارانتی می باشد و ما این ادعا را داریم که بیش از 90 درصد از مشتریان هایکو از کیفیت روکش صندلی خریداری شده راضی هستند و نظرات مشتریان در زیر هر محصول گواه این مسئله می باشد .

خدمات روکش صندلی هایکو

مشتریان محترم می توانند پس از ثبت سفارش از روند سفارش خود در قسمت حساب کاربری جزئیات وضعیت سفارش خود مطلع شوند .

تمامی روکش صندلی های هایکو بصورت بسته بندی شیک در کارتن مقوایی و پلمپ به مشتریان ارسال می گردد . با توجه به اینکه تمامی روکش صندلی ها بصورت پلمپ ارسال می گردد در صورت باز شدن بسته بندی امکان بازگشت کالا وجود ندارد لذا از مشتریان محترم درخواست می گردد در انتخاب روکش صندلی دقت لازم بعمل آورند .

روکش صندلی هایکو جهت شناسایی و ردیابی بهتر یک کد 6 رقمی روی پلمپ روی روکش صندلی درج گردیده  که مشتریان می توانند پس از باز نمودن بسته بندی در صورت ایرداد در قطعات روکش صندلی آن را به کارشناسان هایکو اعلام نمایند تا در اسرع وقت نسبت به جایگزین نمودن آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

سفارشات به چه صورت ارسال می گردد ؟

* ارسال با الو پیک یا اسنپ :

۱- هزینه حمل مشتریان تهران مبلغ 1.000.000 ریال و در ساعت اداری ارسال می گردد.

* نصب روکش صندلی فقط در شهر تهران

۱- روکش صندلی هایکو دارای کادری مجرب و نصابان حرفه ای بوده که روکش صندلی خودروی شما را در محل کار و یا منزل باتوجه به موقعیت مکانی با مبلغ 2.800.000 ریال حمل و نصب می نمایند .

۲- مشتریانی که روکش صندلی هایکو را از سایت دیجی کالا خرید نمایند باتوجه به موقعیت مکانی در شهر تهران با پرداخت مبلغ 2.800.000 ریال می توانند از خدمات نصب هایکو در محل کار و یا منزل استفاده نمایند .

سایر شهرستان ها:

* پست : مشتریان محترم می توانند در هنگام سفارش گذاری گزینه پست را انتخاب نمایند و سفارشات از طریق پست با پرداخت مبلغ 1.000.000 ریال امکان پذیر می باشد .

سفارشات پستی در روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه صبح ها ارسال می گردد. زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲ الی ۵ روز می باشد.

* باربری : آن دسته از مشتریانی که در شهرشان شعبه تیپاکس وجود ندارد محموله توسط باربری ارسال و هزینه حمل به عهده خریدار می باشد .

شرایط نصب روکش صندلی در شهر تهران

روکش صندلی هایکو با بهره گیری از مجرب ترین نصاب ها ، شما مشتریان محترم را در این امر یاری خواهد نمود و کافی است تنها با مراجعه به سایت هایکو و خرید روکش صندلی ، در فرآیند خرید گزینه نصب را انتخاب نمایید تا در اسرع وقت و با هماهنگی های لازم کارشناسان این شرکت از مزایای نصب در محل کار و یا منزل بهره مند شوید.

ساعت کاری نصب روکش صندلی هایکو از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ با توجه به موقعیت مکانی مشتری در شهر تهران هماهنگ می گردد و همچنین روز پنجشنبه از ساعت ۱۳ می باشد .

در ضمن روکش صندلی هایکو در روز های جمعه و تعطیلات رسمی تعطیل می باشد .

مشتری گرامی خواهشمندیم قبل از سفارش گذاری موارد ذیل رعایت گردد :

۱- در صورت کثیف بودن صندلی و داخل خودرو حتما نسبت به تمیز کردن آن اقدام نمایید.

۲- مشتریان محترمی که سیستم صوتی روی دیواره پشتی عقب خودرو نصب نموده اند حتما قبل از رسیدن نصاب نسبت به باز نمودن آن اقدام نمایند.

۳- در صورت وجود روکش نصب شده روی صندلی خواهشمندیم قبل از رسیدن نصاب نسبت به باز نمودن آن اقدام نمایید در غیر اینصورت نصاب هایکو بابت باز نمودن روکش قبلی مبلغ 400.000 ریال دریافت خواهد کرد.

هزینه ایاب ذهاب و نصب روکش صندلی در شهر تهران مبلغ 2.800.000 ریال می باشد.

قابل توجه مشتریانی در منطقه مسکونی ایران مال ، شهرک ایران خودرو ، شهرک آزاد شهر ، وردآورد ، شهرری ، اسلامشهر ، شهریار ، ورامین و قرچک خدمات نصب ارائه نمی گردد.

خدمات پس از روکش صندلی هایکو

 فروش پایان یک معامله نیست آغاز تعهد است .

روکش صندلی هایکو خدمات خود را بعد از  فروش از مشتری قطع نمی نماید و همواره در صورت معیوب بودن روکش صندلی و نحوه کار نصاب آنرا گارانتی می نماید . و بعد از چند ماه نظر مشتری را از محصول فروخته شده جویا می شود .

روکش صندلی هایکو این امکان را در اختیار مشتریانی قرار داده که در صورت عدم دسترسی به اینترنت و موارد دیگر سفارشات را بصورت تلفنی دریافت کند و همچنین تمامی سفارشاتی که جهت مشتریان ارسال می گردد تا لحظه تحویل به مشتری پیگیری می نماید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید .

تلفن : ۸۸۰۷۳۵۹۳___ ۴۲۷۰۳-۰۲۱

موبایل : ۲۶۹۲۳۱۳-۰۹۰۵

واتس آپ : ۲۶۹۲۳۱۳-۰۹۰۵

بله : ۲۶۹۲۳۱۳-۰۹۰۵

ایتا : ۲۶۹۲۳۱۳-۰۹۰۵

روبیکا : ۲۶۹۲۳۱۳-۰۹۰۵

تلگرام : ۲۶۹۲۳۱۳-۰۹۰۵

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد