روکش صندلی شاهین فابریک

روکش صندلی شاهین فابریک
شاهین جدیدترین محصول سایپا است و طراحی ظاهری زیباتری نسبت به دیگر تولیدات خودروساز داخلی دارد ، سایپا شاهین با نام اولیه رهام»، سدان جمع‌وجور خانوادگی شهری است .

خرید روکش صندلی شاهین فابریک

شاهین جدیدترین محصول سایپا است و طراحی ظاهری زیباتری نسبت به دیگر تولیدات خودروساز داخلی دارد ، سایپا شاهین با نام اولیه رهام»، سدان جمع‌وجور خانوادگی شهری است .

با این حال تمام این زیبایی و جذابیت ظاهری خودرو شاهین در قیاس با خودروهای تولید داخل در حال رقابت می باشد به‌طور کل، طراحان شاهین موفق شده‌اند المان‌های اصلی طرح بدنه این خودرو را به شیوه‌ای نسبتا هماهنگ و معقول و در قالب بدنه‌ای زیبا و چشم‌ نواز در کنار یکدیگر قرار داده و آن را در چهارچوب خودرویی عامه‌پسند و مناسب برای بازار می باشد .

تزئینات داخلی این خودرو از مواد اولیه مرغوب جهت تولید روکش صندلی شاهین استفاده نموده است.

قیمت روکش صندلی شاهین

طراحی داخلی شاهین نیز در نوع خود (دنده‌ای و اتومات) و در مقایسه با بسیاری از تولیدات دیگر این شرکت، جذاب و مدرن‌تر به نظر می‌رسد. طراحی تقریبا زیبای کنسول میانی داشبرد به همراه فرم مناسب غربیلک فرمان و حالت اسپرت پنل کیلومترشمار پشت آن، جلوه‌ای چشم‌نواز و تقریبا همه‌پسند از فضای داخلی شاهین به نمایش می‌گذارد.

بی شک هر راننده‌ای علاقه‌مند به داشتن یک خودرو سالم با امکانات رفاهی و آپشن‌های مختلف است. یکی از امکانات رفاهی که علاوه بر زیباتر کردن ظاهر ماشین در حفاظت از آن نقش دارد روکش صندلی است.

روکش صندلی اسپورت نوعی حفاظ است که متناسب با الگوی صندلی خودرو برای جلوگیری از سایش صندلی ساخته می‌شود. این روکش‌ها سبب افزایش طول عمر صندلی و عدم نیاز به تعمیر آن می‌شوند.

بهترین روکش صندلی شاهین 

روکش صندلی خودرو دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر نوع دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند. صاحبان خودرو می‌توانند با آگاهی از ویژگی‌های این محصولات، نوع مناسب‌تر را برای خودرو خود انتخاب کنند.

هایکو بزرگترین تولید کننده انواع روکش صندلی خودرو در ایران با استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب ادقام به تولید روکش صندلی شاهین تمام چرم ، دقیقا مطابق فابریک اصلی کارخانه نموده است

روکش صندلی شاهین تمام چرم از چرم درجه یک تولید شده است  که پس از استفاده و نصب آن پس از چند سال به راحتی ترک نمی خورد و محافظ بسیار مناسبی از صندلی خودرو می باشد حتما توجه داشته باشید روکش صندلی چرم های مختلفی در بازار وجود دارد که با کیفیت متفاوتی تولید شده است و از نظر ظاهری همگی شبیه هم می باشند ولی پس از استفاده مداوم و قرار گرفتن در زیر نور خورشید متاسفانه حالت کیفی خود را از دست می دهند .

روکش صندلی شاهین از بهترین مواد اولیه چرم مصنوعی PU تولید شده است و تمامی استانداردهای صنعت خودرو را رعایت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید از طریق منابع زیر با ما در تماس باشید.

تلفن ثابت : ۴۲۷۰۳-۰۲۱ – ۸۸۰۷۳۵۹۳-۰۲۱

موبایل : 09052692313

تلگرام : ارتباط با امور مشتریان 09052692313

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد