خرید روکش صندلی ماشین

خرید روکش صندلی ماشین
خرید روکش صندلی خودرو در حال حاضر با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. از این محصولات برای تزیینات داخلی خودروها استفاده کرده و یا آن‌ها را به منظور پیشگیری از کثیف شدن و یا خرابی صندلی‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند

خرید روکش صندلی خودرو 

خرید روکش صندلی خودرو در حال حاضر با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. از این محصولات برای تزیینات داخلی خودروها استفاده کرده و یا آن‌ها را به منظور پیشگیری از کثیف شدن و یا خرابی صندلی‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند. شما می‌توانید بهترین روکش صندلی خودرو را با توجه به رنگ ماشین و یا رنگ بندی‌های مختلف اجزاء آن انتخاب و خریداری کنید تا زیباتر به نظر برسد.

در این مقاله به ارائه مطالبی درباره روکش صندلی برای خودرو و انواع و کاربرد آن خواهیم پرداخت و در نهایت مجموعه معتبری را برای خرید معرفی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصولات بوده و یا می‌خواهید بهترین روکش را برای صندلی خودروی خود انتخاب و خریداری کنید با ما همراه باشید.

بهترین روکش صندلی خودرو و کاربرد آن 

همان‌طور که می‌دانید روکش صندلی در واقع همان کاور و یا پوششی است که می‌توانید آن را بر روی صندلی‌های خودرو بکشید. این محصولات به طور حتم زیبایی داخلی اتومبیل شما را افزایش خواهند داد. اما کاربردهای دیگر آن‌ها نیز مهم است.

بسیاری از رانندگان مدت زمان‌های زیادی را پشت فرمان خودرو صرف می‌کنند. برای این افراد این نکته حائز اهمیت است که صندلی‌شان راحت بوده و طراحی آن ارگونومیک باشد. در این صورت آسیب کمتری به کمر، ستون فقرات و پاهای آن‌ها وارد خواهد شد.

برای دستیابی به این اهداف، خرید روکش صندلی خودرو از یک فروشگاه و فروشنده معتبر و با تجربه اهمیت بسیار زیادی دارد. این محصولات را می‌توان در انواع مختلفی دسته‌بندی کرد. پس دستان شما در انتخاب و خرید بهترین روکش برای صندلی خودروی خود باز خواهد بود و با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید شد.

فرقی نمی‌کند که شما صاحب چه خودرویی باشید و یا مدل اتومبیل شما چه باشد. در هر صورت برای آن تعداد زیادی روکش صندلی وجود دارد که هر کدام رنگ‌های مختلفی داشته و طرح و جنس آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. بنابراین می‌توانید از میان محصولات متنوع عرضه شده در بازار روکش صندلی خود را از جنس چرم و یا پارچه انتخاب و خریداری کنید و یا روکش‌هایی را برای خرید در نظر بگیرید که ترکیبی از پارچه و چرم هستند.

این موضوع به طور کامل به شما و سلیقه شخصی‌تان بستگی دارد. در واقع نکته مهمی که باید پیش از خرید روکش صندلی خودرو در نظر داشته باشید کیفیت آن است‌.

فرقی نمی‌کند که محصول مد نظر شما از جنس چرم به وجود آمده و یا پارچه باشد. مهم کیفیت آن است. این محصول باید الگوی دوخت مناسبی نیز داشته باشد تا به زیباترسازی فضای داخلی خودروی شما کمک کند.

روکش صندلی خودرو چرم

بیشتر جوانان روکش‌های صندلی چرم را برای خودروی خود انتخاب و خریداری می‌کنند. چراکه این محصولات را ظاهری اسپرتی دارند و می‌توان به راحتی شستشو داد و برای شست و شوی آن‌ها نیز نیازی به باز کردن روکش و جدا کردن آن از صندلی نیست. اگر بر روی این روکش‌ها لکه‌ای بر جای بماند می‌توانید آن را به راحت‌ترین شکل ممکن و تنها با استفاده از مقداری شوینده و یک پارچه تمیز کنید.

اگر به خرید روکش صندلی خودرو از جنس چرم دست بزنید ظاهری بسیار لوکس نیز به خودروی خود خواهید داد. با این حال ممکن است هوا نتواند به خوبی در این جنس گردش کند و یا با نشستن‌های طولانی مدت بر روی آن عرق خواهید کرد.

روکش‌های چرمی گرما را در خود ذخیره می‌سازند. چراکه منافذی بسته دارند. روکش صندلی خودرو از جنس چرم به مرور زمان و در اثر تابش نور خورشید امکان ترک خوردگی دارد و یا ممکن است پوسته پوسته شود. پس باید به طور دقیق از آن مراقبت و نگهداری کنید.

برای اینکه با این معایب مواجه نشوید باید حتماً روکش‌های از جنس چرم را از فروشگاه‌هایی تهیه کنید که از چرم‌های اصل و با کیفیت برای تولید این محصولات استفاده کرده‌اند. این محصولات گران قیمت نیز هستند. پس ممکن است برخی از افراد قدرت خرید آن را نداشته باشند.

روکش‌های چرمی در انواع مختلف و با جنس‌های مشتقات نایلون، چرم طبیعی، چرم مصنوعی و یا صنعتی ساخته شده و روانه بازار مصرف می‌گردند.

روکش صندلی خودرو پارچه ای 

در حال حاضر بسیاری از افراد به خرید روکش صندلی خودرو از جنس پارچه دست می‌زنند. به همین دلیل این نوع روکش‌ها رواج بیشتری دارند. از سوی دیگر شما می‌توانید تنوع بالای آن‌ها را در بازار مشاهده کنید. یکی از مهمترین مزایای خرید بهترین روکش صندلی خودرو از جنس پارچه راحت شدن عبور و مرور و گردش هوا در آن است.

به همین دلیل با نشستن بر روی این روکش‌ها کمتر عرق خواهید کرد. رانندگان و سرنشینان خودروها می‌توانند به راحتی از این محصولات استفاده کنند. قیمت این روکش‌ها نیز مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر از دیگر جنس‌ها است.

خرید روکش صندلی از هایکو 

مجموعه تولید کننده و عرضه کننده هایکو چندین سال است که در حوزه طراحی و دوخت روکش صندلی خودرو فعالیت دارد. این مجموعه انواع متنوع این محصولات را برای خودروهای مختلف در رنگ و طرح‌های متنوع تولید نموده و به بازار مصرف ارائه داده است. این محصولات جنس‌های مختلفی هم دارند.

شما می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی خود روکش‌های با رنگ‌ همسان با دیگر بخش‌ها و اجزای داخلی اتومبیل و یا روکش‌های با رنگ‌های متضاد را انتخاب کنید. در واقع مبنای اصلی این خرید، رنگ کمربند ایمنی، رنگ قالب داشبورد، قطعات روی درب، پنل ترمز و... هستند.

برای نمونه اگر کمربند ایمنی خودروی شما خاکستری و یا طوسی است بهتر است رنگ روکش صندلی را نزدیک به این طیف رنگی انتخاب کنید تا با یکدیگر همسان باشند. حتی می‌توانید رنگ‌های متضاد را برای خرید در نظر بگیرید‌. مثلاً ترکیبی از قرمز و مشکی.

مجموعه هایکو سعی خود را به کار گرفته تا انواع مختلف این محصولات را با کیفیت بالایی تولید نماید. به همین دلیل این روکش‌ها ثبات قابل توجهی در برابر شوینده‌ها داشته و دوام و پایداری آن‌ها در برابر نور خورشید نیز بسیار بالا است.

بهترین روکش صندلی خودرو هایکو در برابر ساییدگی نیز مقاوم بوده و احتمال آتش گرفتن و یا اشتعال آن هم بسیار کم است. این محصولات به همراه ضمانت اصالت کالا در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. پیش از خرید نیز می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه برخوردار شوید.

کافی است با مراجعه به سایت www.hyco.ir و جست و جوی خودرو خود با تمامی طرح ها و مدل های متنوع روکش صندلی مناسب با خودرو خود آشنا شده و با یک کلیک خرید خود را نهایی کنید تا طی 48 ساعت آینده روکش بر صندلی خودرو شما نصب شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید از طریق منابع زیر با ما در تماس باشید.

تلفن ثابت : ۴۲۷۰۳-۰۲۱ – ۸۸۰۷۳۵۹۳-۰۲۱

موبایل : 09052692313

تلگرام : ارتباط با امور مشتریان 09052692313

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد