راهنمای خرید روکش صندلی

راهنمای خرید روکش صندلی
بی شک هر راننده‌ای علاقه‌مند به داشتن یک خودرو سالم با امکانات رفاهی و آپشن‌های مختلف است یکی از امکانات رفاهی که علاوه بر زیباتر کردن ظاهر ماشین در حفاظت از آن نقش دارد روکش صندلی است. اگر از افرادی هستید که قصد خرید روکش صندلی را دارید با ما همراه باشید

بهترین خرید روکش صندلی خودرو

بی شک هر راننده‌ای علاقه‌مند به داشتن یک خودرو سالم با امکانات رفاهی و آپشن‌های مختلف است. یکی از امکانات رفاهی که علاوه بر زیباتر کردن ظاهر ماشین در حفاظت از آن نقش دارد روکش صندلی است.

اگر از افرادی هستید که قصد خرید روکش صندلی را دارید با ما همراه باشید؛ زیرا ما در این مقاله قصد داریم به معرفی روکش صندلی اسپورت بپردازیم.

روکش صندلی اسپورت

روکش صندلی اسپورت نوعی حفاظ است که متناسب با الگوی صندلی خودرو برای جلوگیری از سایش صندلی ساخته می‌شود. این روکش‌ها سبب افزایش طول عمر صندلی و عدم نیاز به تعمیر آن می‌شوند.

روکش صندلی خودرو دارای انواع مختلفی می‌باشند که هر نوع دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند. صاحبان خودرو می‌توانند با آگاهی از ویژگی‌های این محصولات، نوع مناسب‌تر را برای خودرو خود انتخاب کنند.

ویژگی‌های روکش صندلی اسپورت

روکش صندلی اسپورت یکی از تزئینات داخلی ماشین محسوب می‌شود که سبب حفاظت خودرو، زیبایی خودرو و راحتی هر چه بیشتر سرنشینان می‌شود. روکش‌های صندلی دارای تنوع گسترده‌ای هستند که هر راننده می‌تواند با توجه به رنگ ماشین خود و براساس سلیقه شخصی، روکش مناسب را انتخاب کند.

علاوه بر این‌ها بهترین روکش‌های صندلی اسپورت دارای ویژگی‌هایی چون طول عمر بالا، مقاومت در برابر سایش، شستشوی آسان و تنوع بالا هستند. همچنین استفاده از آن‌ها سبب تعریق کمتر می‌شود؛ به طوری که سر نشینان در هوای گرم دچار اذیت نمی‌شوند.

انواع روکش صندلی خودرو

روکش‌های صندلی خودرو از نظر جنس دارای دو نوع  روکش چرمی و روکش پارچه‌ای هستند.

هر کدام از این دو نوع روکش خود دارای انواع مختلفی می‌باشند.

روکش صندلی پارچه‌ای

روکش‌های پارچه‌ای همانطور که از نام آن‌ها مشخص است از پارچه تهیه شده‌اند که این پارچه‌ها از جنس‌های مختلفی چون مخمل و کتان هستند. این روکش‌ها نسب به روکش‌های چرمی قیمت مناسب‌تری دارند و همچنین امکان تعریق در هنگام استفاده از آن‌ها کمتر می‌باشد. به طور کل این روکش‌ها در فصل تابستان راحت‌تر خنک و در فصل زمستان راحت‌تر گرم می‌شوند. همچنین روکش‌های پارچه‌ای در برابر سایش و خراش جزئی از مقاومت نسبتا خوبی برخوردارند.

روکش‌های پارچه‌ای در کنار مزایایی که دارند از معایبی نیز برخوردارند.

از معایب این نوع روکش‌ها می‌توان به کم رنگ شدن آن‌ها در صورت قرارگیری مداوم در معرض نور و شستشوی سخت‌ آن‌ها اشاره کرد؛ به طوری که اگر لکه‌ای روی آن‌ها ایجاد شود پاک کردنش بسیار مشکل خواهد بود.

روکش صندلی چرمی

روکش‌های چرمی نیز از چرم تهیه می‌شوند که خود این چرم‌ها دارای انواع مختلفی چون چرم طبیعی، چرم صنعتی و چرم حاصل از مشتقات نایلون هستند.

روکش چرم طبیعی نسبت به سایر روکش‌های چرم دارای قیمت بالاتر و کیفیت بیشتر است در حالی که روکش حاصل از مشتقات نایلون قیمت کمتر و کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر روکش‌های چرمی دارد. طور کل روکش‌های چرمی دوام کمتری نسبت به روکش‌های پارچه ای دارند اما شستشوی آن‌ها نسبت به روکش‌های پارچه‌ای بسیار راحت‌تر می‌باشد.

جمع بندی

ما در این مطلب به معرفی روکش صندلی، انواع روکش‌های صندلی و ویژگی‌های آن‌ها پرداختیم.

این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا متناسب با بودجه و نوع نیاز خود، مناسب‌ترین روکش را انتخاب کنید  با انتخاب روکش مناسب، صندلی‌های خودروی شما همیشه نو و سالم خواهند ماند.

روکش صندلی هایکو

کافی است با مراجعه به سایت www.hyco.ir و جست و جوی خودرو خود با تمامی طرح ها و مدل های متنوع روکش صندلی مناسب با خودرو خود آشنا شده و با یک کلیک خرید خود را نهایی کنید تا طی 48 ساعت آینده روکش بر صندلی خودرو شما نصب شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید از طریق منابع زیر با ما در تماس باشید.

تلفن ثابت : ۴۲۷۰۳-۰۲۱ – ۸۸۰۷۳۵۹۳-۰۲۱

موبایل : 09052692313

تلگرام : ارتباط با امور مشتریان 09052692313

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد