چرا باید روکش صندلی خودرو بخریم؟؟؟

چرا باید روکش صندلی خودرو بخریم؟؟؟
بسیاری از خودروسواران درجست و جوی راهی هستند تا روکش صندلی های خودرو خود را مجددا نو کنند و کهنگی و کثیفی بوجود آمده در اثر استفاده مستمر را از بین ببرند.

خرید روکش صندلی خودرو

بسیاری از خودروسواران درجست و جوی راهی هستند تا روکش صندلی های خودرو خود را مجددا نو کنند و کهنگی و کثیفی بوجود آمده در اثر استفاده مستمر را از بین ببرند. در بعضی مواقع آنها با هدف ایجاد تغییر در تودوزی فابریک اتومبیل یا ایجاد زیبایی بیشتر در ماشین و همچنین بالا بردن میزان عمر روکش صندلی اصلی صندلی، اقدام به خرید روکش دوم صندلی می کنند .

یادمان باشد که روکش صندلی ماشین در ظاهر آن بسیار تاثیر گذار است.خوشبختانه روکش صندلی خودرو از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و انتخاب بر اساس سلیقه های مختلف امکان پذیر خواهد بود .

روکش دوم صندلی هایکو

اگر از طرفداران متعصب خرید اینترنتی هستید و در جست و جوی یک روکش صندلی مناسب جهت صندلی ماشین خود میباشید توصیه ما به شما این است که تنها با سرچ روکش صندلی هایکو و بازدید از این فروشگاه اینترنتی از انواع روکش های موجود در سایت هایکو مطلع شده و با مقایسه و بررسی بیشتر بهترین خرید اینترنتی را داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم تا مزیت های انتخاب روکش صندلی خودرو هایکو با ویژگی های مختلف آن را بررسی کنیم :

انواع روکش صندلی ماشین

در تولید روکش های صندلی ماشین از انواع پارچه ها،چرم های مصنوعی و یا ترکیبی از این دو حالت استفاده میشود.

مزایای روکش صندلی چرمی

مهم ترین مزیت روکش های چرمی صندلی ماشین این است که به راحتی قابل شستشو هستند و انواع لکه های ایجاد شده بر روی آنها را می توان پاک کرد.

معایب روکش صندلی چرمی

از جمله دلایل افرادی که از خرید روکش های چرمی برای صندلی ماشین امتناع می ورزند این است که نشستن در زمان طولانی بر روی صندلی با روکش های چرمی باعث عرق کردن می شود.

به همین دلیل استفاده از روکش های چرمی در فصل تابستان توصیه نمی شود.

نکته مهم دیگر در انتخاب روکش صندلی ماشین این است که روکش های چرمی در تابستان داغ و در زمستان بسیار سرد میشوند و همین امر سبب میشود که روکش صندلی چرم شما به مرور زمان ترک خورده و حالت پوسته پوسته پیدا کند و تمامی هزینه ای که بابت خرید این روکش های چرم که معمولا گران قیمت تر هستند نیز از بین میرود.

مزایای روکش پارچه ای صندلی

از مهم ترین ویژگی های روکش های پارچه ای صندلی هایکو این است که تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارند و خریدار در انتخاب خود از حق انتخاب بالایی برخوردار است.

معمولا نشستن بر روی روکش های صندلی هایکو که اکثرا پارچه ای هستند راحت تر بوده و سبب تعریق نمیشوند.انتخاب روکش صندلی پارچه ای ماشین اصولا هزینه کمتری برای شما در بر خواهد داشت.

روکش صندلی هایکو با تجهیزات به روز بکار رفته در خودروسازی تولید میشود و بالاترین کیفیت دوخت با الگوی مناسب و با بهترین قیمت نسبت به نمونه های موجود در بازار را ارائه میدهد.

معایب روکش پارچه ای صندلی

شاید بتوان عنوان کرد که لکه بری سخت در روکش پارچه ای از عیوب آن است اما این کاملا اشتباه است و شامل همه برندها نمیشود .

پارچه های روکش صندلی هایکو به گونه ای طراحی و تولید میشوند که براحتی و با یک ابر و ماده شوینده میتوان لکه ایجاد شده در بافت روکش را از بین برد و در بدترین حالت شما میتوانید روکش پارچه ای صندلی خودرو را از صندلی باز کرده و همانند دیگر لباس های چرک با ماشین لباسشویی شست و شو دهید که عدم تغییر سایز و الگوی روکش هایکو نیز این اطمینان خاطر را برای شست و شوی راحت به شما میدهد.برای آگاهی از نحوه شست و شوی روکش صندلی هایکو به اینجا مراجعه کنید.

روکش صندلی پارچه ای-چرمی

برای انتخاب راحت تر و پاسخ گویی به تمامی سلیقه ها روکش صندلی هایکو اقدام به تولید روکش های پارچه ای – چرمی کرده است که تمامی مصرف کنندگان با هر سلیقه ای بتوانند روکش مناسب صندلی خودرو خود را براحتی انتخاب کنند.

در تولید این روکش ها، معایب روکش های صندلی صرفا پارچه ای و یا صرفا چرمی را نخواهیم داشت.به طور مثال در درون برخی از این روکش ها از چرم استفاده می شود اما در وسط روکش صندلی که جای تکیه گاه است از جنس پارچه استفاده می کنند که این مدل روکش ها از ایده آل ترین روکش هایی است که می توان برای روکش کردن صندلی ماشین انتخاب کرد .

راههای تشخیص کیفیت روکش صندلی خودرو هایکو

  • در هنگام خرید روکش صندلی هایکو به نحوه ی دوخت روکش که بسیار تمیز و با دقت دوخته شده دقت کنید، درزها به خوبی دوخته شده و محکم کاری در دوخت درزهای مختلف رعایت شده است.
  • بعضی از مشتریان قبل از خرید روکش صندلی تمایل دارند یکی از روکش ها را بر روی صندلی خود به صورت امتحانی قرار دهند تا از درست بودن الگوی آن اطمینان حاصل کنند.همانطور که گفته شد روکش هایکو بصورت اینترنتی در حجم وسیعی به فروش میرسد و به دلیل برخورداری از اندازه استاندارد براحتی روی صندلی ماشین شما قرار می گیرد.
  • مشتریانی که تمایل به خرید حضوری دارند ، در نمایندگی های مجاز سطح  شهر میتوانند  روکش برند هایکو را بصورت حضوری تهیه کنند.
  • عدم پوسیدگی و تغییر رنگ روکش صندلی هایکو در برابر نور مستقیم خورشید نکته مهم دیگری است که خریداران روکش دوم صندلی خودرو همواره به آن دقت میکنند.

و اما نصب روکش صندلی ماشین

نصب انواع پوشش صندلی به طراحی سازنده آن بستگی دارد؛ استفاده از زیپ، چسب و کش در روکش کار نصب آن را راحت میکند. ولی باز هم نیروی ماهر و متخصص در این زمینه میتواند بهترین کمک را در زمینه نصب روکش به شما داشته باشد چرا که تمام زیبایی روکش در نصب ناصحیح آن از بین میرود.

نصابان روکش صندلی هایکو بصورت 24 ساعته و در محل مورد تقاضای مشتری روکش صندلی هایکو شما را بدون کوچکترین اتلاف وقتی نصب میکنند که این امر روکش صندلی خودرو هایکو را از دیگر رقیبان خود در این صنعت متمایز کرده است.

روکش صندلی هایکو

کافی است با مراجعه به سایت www.hyco.ir و جست و جوی خودرو خود با تمامی طرح ها و مدل های متنوع روکش صندلی مناسب با خودرو خود آشنا شده و با یک کلیک خرید خود را نهایی کنید تا طی 48 ساعت آینده روکش بر صندلی خودرو شما نصب شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید از طریق منابع زیر با ما در تماس باشید.

تلفن ثابت : ۴۲۷۰۳-۰۲۱ – ۸۸۰۷۳۵۹۳-۰۲۱

موبایل : 09052692313

تلگرام : ارتباط با امور مشتریان 09052692313

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد